tisdag 30 november 2010

Missat flyg. missad utbildning

Bästa tänkbara vinter väder
Vaknade i går på morgonen vid 5 tiden  går en tur i månskenet med hundarna och började min resa med bil till Luleå. Kommer fram allt för sent och missar flyget. Vad gör man? Kollar vad senare flyg  men besluta mig för att stanna hemma denna gång. Kändes lite konstigt att återvända hem eftersom jag varit inställd att vara i Sth på bara drygt en timme.

Har därför i går arbetat med min hemsida  "Bildsalen " i Weebly. Sidan kommer att vara en resurssida för bildektioner med både inspiration och lektionsförslag. Var självklart ute med hundarna i det vackra vädret vilket gav en pigg hjärna och nya krafter till att arbete med  weebly.

3 kommentarer:

  1. Så det kan bli. Saknade dig. Så härligt vädret ser ut.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni haft riktigt givande dagar 0m Dreamweaver
    Tycker själv att den var/är ganska svår men kämpar på för att fixa min sida, om mig.
    Vädret är underbart och jag såg att Sth har kallare än vi, konstigt. Ser framemot att ses till Lucia.

    SvaraRadera
  3. Hej! Härlig vinterbild! Vi har haft lika vackert vinterväder här i Bergslagen idag, -15!!
    Har inte kommenterat din skulpturuppgift tydligen! Trodde att jag hade gjort det tidigare...ialla fall så tycker jag det var en bra idé detta med att "dra" ord! Är det eleverna själva som fotat sina alster eller är det du som hunnit med det? och: Visst är det roligt med digitalt collage... man börjar ju närma sig tanken att kunna arbeta med digitalt bearbetade bilder med eleverna! Måste ha blivit lite trångt där bakom Marlene D.! Eller?

    SvaraRadera