söndag 17 oktober 2010

rörligbild

Jag har mailat mina elever och frågat om jag kan ge ut adresserna för deas bloggsidor. Har inte fått något svar än men om jag känner dem rätt kommer det att var ok,

Packar mina väskor för att åter resa till "storstaden" . Först 12 mil med buss för att sedan åka tåg hela natten. Hoppas sömnen blir bättre än gången före. På utbildningen väntar nya utmaningar inom  den digitala världen. Om jag förstått rätt skall vi arbeta med rörlig bild. Även om jag, tillviss del, arbetat med rörligbild känner jag mig fortfarande som en pionjär inom området.  Känner attj ag vill lära mig mera, mycket mera för att känna mig tyggare när vi , jag och eleverna, arbetar med film. Vi ses.

1 kommentar:

  1. Fick lite dåligt samvete när du nämner "packar väskor, tolv mil med buss, åka tag hel natten". Jag menar att vi som bor i Stockholm behöver aldrig att planera en sådan lång resa till lektioner...och ändå kommer vi sent då och då (jag kom 5 minuter för sent förra gången). Lycka till med sömnen! Ses.

    / Celine

    SvaraRadera